This measurement was conducted according to the Quality Act, which requires all mental health (GGZ) providers to conduct an annual client experience survey using the CQI methodology.
Questions about practitioners
Nam uw behandelaar u serieus?
Heeft uw behandelaar u dingen op een begrijpelijke manier uitgelegd?
Kreeg u makkelijk contact met uw behandelaar? (telefonisch, per e-mail, of anders)
Questions about freedom of choice
Heeft u samen met uw behandelaar het doel van de behandeling vastgesteld?
Kon u meebeslissen over de behandeling?
Questions about information
Zijn de voor- en/of nadelen uitgelegd van de behandelingen die er voor uw klachten zijn?
Kreeg u informatie over hoe u met uw klachten om kunt gaan?
Kreeg u informatie over het resultaat dat u van de behandeling kon verwachten?
Kreeg u informatie over cliëntenorganisaties en/of zelfhulpgroepen?
Zijn de mogelijke (lichamelijke) bijwerkingen met u besproken?
Zijn ingevulde vragenlijsten met u besproken?
Questions about treatment
Is er rekening gehouden met uw wensen binnen de behandeling? (Bijvoorbeeld de plek, het aantal sessies, het tijdstip, alleen of in een groep, man of vrouw als behandelaar)
Was de behandeling naar uw mening de juiste aanpak voor uw klachten?
Bent u tevreden over het resultaat van uw behandeling?
Welk cijfer geeft u aan de behandeling? Een score van 1 tot 10, waarbij een 1 'heel erg slecht' betekent en een 10 'uitstekend'.